HTML

sajtosrolo blogja

Friss topikok

  • polo ralph lauren Outlet: Hello imaginative points.. at present why didn’t as i consider a lot of these? Off area of interes... (2013.09.02. 10:36) The Philanthropist 1. évad
  • dejudcbvuf: drlshtbkuptspmp, http://www.rzeqenhtob.com plmmxsggfd (2013.04.12. 16:58) Bagoly, mókus, szarka
  • horny: uOjwXY http://www.R3MefQFc6A2q2Ohl8a65pNbpg57gYof4.com (2013.02.17. 03:05) Filmes naplóm 2009
  • amjuhsoyoezdz: cheap pills http://www.rhinology.drtbalu.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=2&id=1545... (2012.11.04. 10:45) Kedvenc női sorozatkaraktereim
  • Cekzoorgogoma: Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ (2011.12.02. 19:31) The L Word 1. évad

Címkék

5nap az élet (1) 8 simple rules (1) 90210 (5) alias (2) aliens in america (1) angel (2) angol (5) beautiful people (1) being erica (2) being human (2) big shots (4) blogról (18) blood ties (1) bones (1) bored to death (1) breaking bad (1) brian (1) brothers and sisters (8) buffy (6) bulvár (1) burn notice (1) californication (3) cancel (6) cancelveszély (1) cancel eztem (11) cane (1) cashmere mafia (3) castle (2) crusoe (1) cupid (1) damages (1) dark blue (1) dawsons creek (1) dead like me (2) demons (3) dexter (9) dirty sexy money (2) dollhouse (2) dvd (2) ed (1) eleventh hour (1) eli stone (1) entourage (1) érdekesség (4) évadkritika (8) évadzáró (58) fastlane (1) fear itself (1) felicity (2) film (3) finálé (8) firefly (1) flashforward (2) flashpoint (1) friday light lights (2) fringe (1) gary unmarried (1) ghost whisperer (2) gilmore girls (11) glee (1) gondolatok (17) gossip girl (17) grace klinika (7) greek (1) harpers island (2) heroes (17) hír (4) house (1) hung (1) hustle (3) in plain sight (1) itthon (42) journeyman (1) kath and kim (1) kép (4) könyv (6) kylexy (4) las vegas (5) legend of the seeker (1) leverage (3) lie to me (2) life (1) life is wild (1) lipstick jungle (1) lost (5) love monkey (3) mad men (2) megnéztem (304) melrose place 2009 (1) merlin (2) minisorozat (1) moonlight (7) my own worst enemy (2) néznivaló (30) nip tuck (4) nosztalgiázzunk (8) nurse jackie (2) one tree hill (8) painkiller jane (1) party down (1) pilot (98) preair (2) primeval (3) prison break (8) private practice (2) privileged (1) promo (3) pushing daisies (1) reality (1) rescue me (4) rólam (21) royal pains (1) sablon (2) samantha who (1) sanctuary (1) scc (3) season premier (131) serenity (1) sex and the city (1) six degrees (3) six feet under (1) skins (10) sons of anarchy (1) sophie (1) sorozatzáró (1) southland (1) sports night (1) studio60 (2) stylista (1) supernatural (18) swingtown (1) szinkron (4) the beast (1) the beautiful life (1) the black donnellys (1) the cleaner (2) the final break (1) the good wife (1) the listener (1) the l word (1) the mentalist (2) the middleman (1) the philanthropist (2) the secret life of the american teenager (2) the sopranos (2) the tudors (5) the vampire diaries (3) three rivers (1) true blood (6) twilight (1) two and a half men (3) united states of tara (1) upfronts (3) V (1) vendégszereplő (1) veronica mars (2) video (2) weeds (1) white collar (1) wildfire (5) womens murder club (2) worst week (1) www (3) Címkefelhő

Supernatural 2. évad

2008.05.12. 17:27 sajtosrolo

Ebben az évadban már voltak részek, amik kevésbé tetszettek, de így sem rossz az összkép.

Azt a Kansas számot, ami az "eddig megtett út alatt" szólt, eléggé megszerettem, annyira, hogy most úgy csörög a telefonom.

Nézegettem videókat, pl. 1. évad extrát, (fordították nekem a szövegeket) és nem csak a szerepük szimpatikus, hanem maguk a színészek is azok. Sam, vagyis Jared Padalecki nekem eddig elég kisfiús volt, de már nem annyira. Ha meg némi szőrzet is van a fején, akkor meg főleg nem. :) Meg pl. Jensenről azt gondoltam, hogy valami beképzelt seggfej lehet, pedig tök nem.

Szóval a sorozat erősen felkúszott a kedvenc listán, (még úgy is, hogy ez a második évad már nem ütött akkorát, mint az első) még utána is olvasgattam, videókat néztem, meg minden.

Megpróbálom felidézni az összes részt, és mindegyikhez hozzáfűzni valamit. Ez azért nehezebb, mert (hiába daráltam-különben is úgy jobban összemosódhatnak a dolgok) az évad első felére már kevésbé jól emlékszem.

Ebben az évadban már voltak részek, amik kevésbé tetszettek, de így sem rossz az összkép.

Azt a Kansas számot, ami az "eddig megtett út alatt" szólt, eléggé megszerettem, annyira, hogy most úgy csörög a telefonom.

Nézegettem videókat, pl. 1. évad extrát, (fordították nekem a szövegeket) és nem csak a szerepük szimpatikus, hanem maguk a színészek is azok. Sam, vagyis Jared Padalecki nekem eddig elég kisfiús volt, de már nem annyira. Ha meg némi szőrzet is van a fején, akkor meg főleg nem. :) Meg pl. Jensenről azt gondoltam, hogy valami beképzelt seggfej lehet, pedig tök nem.

Szóval a sorozat erősen felkúszott a kedvenc listán, (még úgy is, hogy ez a második évad már nem ütött akkorát, mint az első) még utána is olvasgattam, videókat néztem, meg minden.

Megpróbálom felidézni az összes részt, és mindegyikhez hozzáfűzni valamit. Ez azért nehezebb, mert (hiába daráltam-különben is úgy jobban összemosódhatnak a dolgok) az évad első felére már kevésbé jól emlékszem.

2x01: Tetszett az elején az összevágás. Maga a rész is érdekes volt. A vége már egyáltalán nem tetszett, elég szomorú volt, ahogy az évad első részei is melankolikusabbak voltak. A kaszást (Lindsey McKeon) a VM-ben és a OTH-ben láttam már.

2x02: Ez volt a bohócos rész. Alona Tal: Meg a VM-ből! A Cane-ben is játszott.

2x03: Vámpírok!!

2x04: Ettől a résztől nem voltam elájulva.

2x05: Túlzottan ettől sem.

2x06: Ez sem volt a legjobb.

2x07: Nekem az autó is egyfajta szereplő, (akárcsak a Las Vegasban Danny kocsija) és ebben a részben elvileg nem szerepelt.

2x08: Az alkukötős démon sem volt egy húde. Azért nem volt rossz.

2x09: Hát, ez sem volt olyan jó.

2x10: Gordit nem szeretjük, nagyon nem. Feltűnt a kedves Ava. Jól meghízott - ez a nő nekem eddig csak Ginger volt a Farkasvér miatt, ezek után már nem csak onnan ismerős.

2x11: Engem átvertek. Azt hittem, testvérek...

2x12: Az alakváltók hihetetlenül idegesítő teremtmények.

2x13: Ez az angyalos rész eléggé távol állt tőlem. Ebből következik, hogy nem is tetszett.

2x14: Sam bedurvult!

2x15: Ráfért a sorozatra egy kis humor. Vicces volt, és kellemes kis rész. Ottmaradt az ágy, abból nem tűnt fel nekik, hogy még él a szemfényvesztő?

2x16: Na, ez jó, bár szomorú rész volt. Itt sem gondoltam, hogy a nő szellem.

2x17: Az egyik kedvenc részem. A vérfarkas Emmanuelle Vaugier volt. Aki egyébként az egyik kedvenc színésznőm lett, miután láttam ezt (előtte is kedveltem). A hulla az elején meg pislogott. :D A vége ennek is szomorú volt, olyan síráshatáros kicsit.

2x18: Ez is vicces volt! Dean kb. végigzabálta (hörcsögfej :D ) a Gilmore-os poén is jó volt, meg úgy az egész... Nekem már először feltűnt, hogy az igazi szöveg a filmben, nem csak humbug. A vége meg a telefonnal - hogy felhasználta azt is a hülye: "Ott van!" :D

2x19: Elég jó volt. Viszont mennyire nyomasztó, hogy így keresi őket már mindenki...

2x20: Ez a Dzsinnes nem volt túl nagy szám, de elment egynek.

2x21-22: Dean, a barom. Azt nem lehet játszani, hogy évente cserélnek a démonnál? Mindjárt letelik az egy év, szeretném, ha élne, cserébe legyen hátra nekem egy évem. Aztán megint csere. Nyilván egy démon sem ilyen hülye. Mindenesetre valamit csak lehet ellene tenni, nem jó ez így... Vagy majd jól elhúzzák az időt, és az lesz a sorozat vége, hogy Dean-nek kampec. Apu a mennybe került, szuper. Dolguk lesz, az biztos, most, hogy így kiszabadult elég sok mindenki. Sárgaszemű rohadéknak annyi, bár nem csináltak nagy csatát. Az ember azért többre számít, amikor 2 évad óta ezt üldözik. Legalább ezt nem úgy zárták, hogy most rögtön látnom kell tovább. Szóval ráér még egy kicsit a 3. évad.

Supernatural 2x22

"Hát, akkor... sok dolgunk van még." Nagyon helyes! Visszajöhetne az első évad fíling, az nekem valahogy jobban bejött. Azért így is teljesen nézős, és bármilyen is lesz a későbbiekben, az is marad.

2 komment

Címkék: néznivaló supernatural megnéztem

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosrolo-freeblogrol.blog.hu/api/trackback/id/tr1005708557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desmond Wallace 2008.05.13. 22:22:40

Gyorsan végeztél vele.:) Érdekes, nekem a 2. évad jobban bejött. Lehet, hogy darálva nem olyan jó? Nem tudom. Én ezt az évadot még az RTL-en néztem.

79921 2008.05.14. 09:09:22

Igen, jól jött a hosszú a hétvége, csak az a baj, hogy nem tanult senki helyettem! :D Nem tudom, szerintem pont úgy kellene lennie, hogy az 1.évadot nem jó darálni, a 2.évadot már inkább, mert ott jobban összefüggenek a részek... Attól függetlenül, igazad lehet. Talán egy szinten lennének nekem, ha hetiben néztem volna végig. De így is jó. :)
süti beállítások módosítása