HTML

sajtosrolo blogja

Friss topikok

  • polo ralph lauren Outlet: Hello imaginative points.. at present why didn’t as i consider a lot of these? Off area of interes... (2013.09.02. 10:36) The Philanthropist 1. évad
  • dejudcbvuf: drlshtbkuptspmp, http://www.rzeqenhtob.com plmmxsggfd (2013.04.12. 16:58) Bagoly, mókus, szarka
  • horny: uOjwXY http://www.R3MefQFc6A2q2Ohl8a65pNbpg57gYof4.com (2013.02.17. 03:05) Filmes naplóm 2009
  • amjuhsoyoezdz: cheap pills http://www.rhinology.drtbalu.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=2&id=1545... (2012.11.04. 10:45) Kedvenc női sorozatkaraktereim
  • Cekzoorgogoma: Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ (2011.12.02. 19:31) The L Word 1. évad

Címkék

5nap az élet (1) 8 simple rules (1) 90210 (5) alias (2) aliens in america (1) angel (2) angol (5) beautiful people (1) being erica (2) being human (2) big shots (4) blogról (18) blood ties (1) bones (1) bored to death (1) breaking bad (1) brian (1) brothers and sisters (8) buffy (6) bulvár (1) burn notice (1) californication (3) cancel (6) cancelveszély (1) cancel eztem (11) cane (1) cashmere mafia (3) castle (2) crusoe (1) cupid (1) damages (1) dark blue (1) dawsons creek (1) dead like me (2) demons (3) dexter (9) dirty sexy money (2) dollhouse (2) dvd (2) ed (1) eleventh hour (1) eli stone (1) entourage (1) érdekesség (4) évadkritika (8) évadzáró (58) fastlane (1) fear itself (1) felicity (2) film (3) finálé (8) firefly (1) flashforward (2) flashpoint (1) friday light lights (2) fringe (1) gary unmarried (1) ghost whisperer (2) gilmore girls (11) glee (1) gondolatok (17) gossip girl (17) grace klinika (7) greek (1) harpers island (2) heroes (17) hír (4) house (1) hung (1) hustle (3) in plain sight (1) itthon (42) journeyman (1) kath and kim (1) kép (4) könyv (6) kylexy (4) las vegas (5) legend of the seeker (1) leverage (3) lie to me (2) life (1) life is wild (1) lipstick jungle (1) lost (5) love monkey (3) mad men (2) megnéztem (304) melrose place 2009 (1) merlin (2) minisorozat (1) moonlight (7) my own worst enemy (2) néznivaló (30) nip tuck (4) nosztalgiázzunk (8) nurse jackie (2) one tree hill (8) painkiller jane (1) party down (1) pilot (98) preair (2) primeval (3) prison break (8) private practice (2) privileged (1) promo (3) pushing daisies (1) reality (1) rescue me (4) rólam (21) royal pains (1) sablon (2) samantha who (1) sanctuary (1) scc (3) season premier (131) serenity (1) sex and the city (1) six degrees (3) six feet under (1) skins (10) sons of anarchy (1) sophie (1) sorozatzáró (1) southland (1) sports night (1) studio60 (2) stylista (1) supernatural (18) swingtown (1) szinkron (4) the beast (1) the beautiful life (1) the black donnellys (1) the cleaner (2) the final break (1) the good wife (1) the listener (1) the l word (1) the mentalist (2) the middleman (1) the philanthropist (2) the secret life of the american teenager (2) the sopranos (2) the tudors (5) the vampire diaries (3) three rivers (1) true blood (6) twilight (1) two and a half men (3) united states of tara (1) upfronts (3) V (1) vendégszereplő (1) veronica mars (2) video (2) weeds (1) white collar (1) wildfire (5) womens murder club (2) worst week (1) www (3) Címkefelhő

Gilmore Girls 7. évad

2008.08.02. 10:58 sajtosrolo

Ez kiterjedtebb írás lesz, nem csak az utolsó évadról, és a lezárásról írok, hanem a szereplőkről is külön, mert eddig nem tettem meg, a végére akartam hagyni.

gilmore-girls-s7-poster1

 

Ez kiterjedtebb írás lesz, nem csak az utolsó évadról, és a lezárásról írok, hanem a szereplőkről is külön, mert eddig nem tettem meg, a végére akartam hagyni.

gilmore-girls-s7-poster1

Lorelai és Chris miatt szörnyű kezdés, egy kétségbeesett cselekedet agyonvágott mindent. Nem akartam, Luke-nak és Lorelainak együtt kell lenniük. Milyen kedvesek, hogy legalább ezt megírták. Bár csak az utolsó másodpercekben történt, de legalább megtörtént.

Rory idióta. Teljesen. Miért lett volna annyira hihetetlen, hogy San Fransiscoba menjenek Logannel? Hogy ott kapjon állást, ha már New Yorkban nem? Vagy kapta volna meg azt, elvégre mindig is elérte a céljait, hát pont a végén éri csalódás? Nem igaz. És akkor véletlen egybeeséséként Logan üzlete is New York-ban indult volna... Na, mindegy, ennyit Loganről. Később úgyis helyet kap a szereplőknél, akkor majd áradozok.

Chris is bosszantó és felesleges kitérő volt. Utolsó évadban ilyet nem csinálunk. Nem tudták, hogy utolsó, vagy mi volt? Ennek nem néztem utána.

Befejező évadban happy mindenki, összehozzuk a párokat, és... Az én teljesen pozitív befejezésem az lett volna, hogy: Luke és Lorelai hamarabb kibékülnek, és a zárórészben akár lehetett volna az esküvő is. Akkor is ott lett volna egész Stars Hollow, Rorynak nem kellett volna feltétlenül rögtön házasodnia, de legalább igent mondhatott volna Logan-nek, és a NY-os vagy SF-os változattal egyaránt elégedett lettem volna.

gilmore-girls-s7-poster2

Megjegyzem, az rendben volt, hogy mutatták a város lakóit a végén. Meg is hozta a kívánt hatást, mert pityeregtem rajta, de akkor is, amikor Lorelai énekelt. Akkor is kétségbeestem, és elsírtam magam, amikor Richard rosszul lett. Megelégedtem volna ennyi felhővel is.

Tehát a lezárással annyira nem értek egyet, hogy nagyon nem. Már úgy is voltam vele, hogy oké, borzalmas volt a 6. évad, és a 7. is, viszont a vége majd elmossa őket. Így viszont mi marad meg bennem a sorozatról? Az első 5 évad csodálatosan fantasztikusan szeretnivaló, az utolsó 2 pedig szörnyű. A lezárás is rossz, és csalódás. Annyira bosszant!

Most pedig a szereplőkről, mert ennyit kell. Kell, hogy valamelyest "szeretetteljes" hangulatban engedjem el, mert akárhogy is alakult a végére, nagyszerű alkotásról van szó.

Lorelai: Kezdetben végigfutott bennem az a gondolat, amely azt mondta, hogy bárcsak olyan természetem lenne, mint neki. Bár így is felfedeztem hasonlóságokat. Mindig jókedvű, és nem veszi igazán komolyan a dolgokat. Aztán ahogy jöttek a részek, rájöttem, hogy ez koránt sincs teljesen így. Neki is vannak hibái, rossz döntései, emberből van. De az egyénisége az imádnivaló.

Rory: Lorelai kicsiben, ugyanakkor mégis teljesen más. Tucatnyi olyan cselekedete volt, amivel nem értettem egyet, de sebaj. Sokszor komoly és megfontolt, kivéve, amikor nem ment vissza a Yale-re, az az időszak pl. nem is tetszett. Visszatérve a rossz tetteire (relatív) kicsit furcsa, hogy többször előfordult az, hogy olyat csinált, amit én is csináltam volna hasonló helyzetben, és ettől kicsit megrémültem. Mert nem volt helyes, és ettől pedig eszembe jutott, hogy mennyi hibám van, és... Na, mindegy, itt/most nem magamról akartam írni.

Emily: Sokszor jó szövegei vannak, a karaktere pedig többször volt utálatos, mint szeretnivaló, mégis végső soron az utóbbi mellett állok ki.

Richard: Ha lenne nagypapám, örülnék, ha olyan lenne, mint ő. Majdnem mindig kedveltem.

Lane: Bírom, igaz, volt, hogy kevésbé, de kedves karakter.
A zenekar "érdekes" emberekből állt, de semmi bajom nem volt velük, rendesek voltak. Zack főleg kezdetben olyan kis buta volt, később már nem, és hát ő is rendes.

Sookie: barát, néha kicsit fura, viszont nagyon rendes. Kíváncsi vagyok, hányszor fogom még begépelni a "rendes" szót. Jackson is az, akinek igaziból is ez a keresztneve.

Michel: Utálatosnak is lehet tartani, de nem tenném, mosolyogtató figura.

Paris: nem egyszerű eset, de mindent egybevetve kedvelem.

Taylor: őt nem szeretem, hát, ez van, mindenkit nem lehet.

Kirk: legtöbbször idegesítő, és fárasztó, de olykor vicces is.

Babette nagyon aranyos, furcsa és vicces, kicsit buta néha, viszont szeretnivaló és... rendes.

Miss Patty is elképesztő nőszemély, bírom.

Luke: nem igazán tudom, most sem, hogy hogyan viszonyulok hozzá. A belső tulajdonságaival sosem volt gond, nagyon rendes, segítőkész, jószívű, miegymás. Szerintem csak szeretni lehet. Igazából akkor tűnt fel, hogy pasiból van, amikor először összejöttek Lorelai-al, de akkor sem tetszett meg.

Chris: róla nincs konkrét véleményem. Ha dönteni kéne, hogy + vagy -, akkor azt hiszem, inkább -.

Az összes többi, fontosabb mellékszereplőt szerintem nagyrészt kedvelem.

Az utcai zenész (a neve nem fog eszembe jutni) is része a sorozatnak. Amikor elsőnek mutatták, elgondolkodtam, hogy ő tényleg ott van-e, vagy csak a hangulat miatt. Aztán persze hozzászóltak, úgyhogy egyértelmű lett a dolog.

És akkor most írok Dean-ről, Jess-ről, Logan-ről is néhány sorban.

Dean: mostanra nem az maradt meg, hogy mennyire kedvelném. Távolinak is tűnik. Ha Jared Padalecki, akkor inkább Supernatural, ott viszont inkább ő a kedvenc, nem Jensen Ackles.

Jess: Végülis egész jól alakult a sorsa, örültem, hogy néha visszatért 1-1 részben, főleg, mert nem számítottam rá. Ő volt a kedvencem, aztán jött Logan.

Logan: Főleg akkor kellett mosolyognom, amikor megláttam, mikor még nem volt együtt Roryval, illetve a kapcsolatuk elején. Aztán már valahogy túl rendes lett, ami persze nem baj, csak nem számítottam rá. Mint már írtam, nekem teljesen Jason Dohring-szerű-Logan. Nagyon sajnáltam, hogy így járt a karakter!

Hát, ennyi volt, jó volt, főleg, ha nem gondolok a befejezésre.

Pá-pá lányok! :(

3 komment

Címkék: gilmore girls néznivaló évadzáró megnéztem évadkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosrolo-freeblogrol.blog.hu/api/trackback/id/tr635708597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

95705 2008.08.03. 20:38:23

Rory hozzám is hasonló, vagy így gyúrták össze a karaktert az írók, mindenesetre szinte ugyanilyen időszakokon mentem át én is. Mondjuk az egyetemet nem szakítottam meg ilyen durván, csak egy külföldi félévem volt, amit kihagytam. Engem is zavart, amikor végül úgy lett vége Logannal, de belegondoltam, milyen életszerű ez, sok ilyen esetről tudok. Lorelai és Luke kínlódása már túl sok volt.

79921 2008.08.04. 22:33:28

Igazad van, tényleg így volt életszerű. Csak akkor is jobban örültem volna, ha máshogy alakítják azt a szálat.:)

:) 2009.01.02. 21:11:40

nem tudom..én úgy vagyok vele h az utolsó 2 évad is ugyanolyan ó mint a többi, szrintem kellet ez milyen lett volna ha Rory szépen ugyanúgy ugyanolyan kitartással véggjárja az egyetemet mitn a gimit szerintem kicsit unalmas lett volna...ugyanígy vagyok a Lor-Luck kapcsolattal is bár azzal NAGYON egyetértek h lehetett volna jobban is befejezni Lorék esküvőjével, és Rory igentmondhatott volna hisz annyira szerették egymást 8) de mindent összevetve szerintem csak imádni lehet ezt a asorozatot:D
süti beállítások módosítása