HTML

sajtosrolo blogja

Friss topikok

  • polo ralph lauren Outlet: Hello imaginative points.. at present why didn’t as i consider a lot of these? Off area of interes... (2013.09.02. 10:36) The Philanthropist 1. évad
  • dejudcbvuf: drlshtbkuptspmp, http://www.rzeqenhtob.com plmmxsggfd (2013.04.12. 16:58) Bagoly, mókus, szarka
  • horny: uOjwXY http://www.R3MefQFc6A2q2Ohl8a65pNbpg57gYof4.com (2013.02.17. 03:05) Filmes naplóm 2009
  • amjuhsoyoezdz: cheap pills http://www.rhinology.drtbalu.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=2&id=1545... (2012.11.04. 10:45) Kedvenc női sorozatkaraktereim
  • Cekzoorgogoma: Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ (2011.12.02. 19:31) The L Word 1. évad

Címkék

5nap az élet (1) 8 simple rules (1) 90210 (5) alias (2) aliens in america (1) angel (2) angol (5) beautiful people (1) being erica (2) being human (2) big shots (4) blogról (18) blood ties (1) bones (1) bored to death (1) breaking bad (1) brian (1) brothers and sisters (8) buffy (6) bulvár (1) burn notice (1) californication (3) cancel (6) cancelveszély (1) cancel eztem (11) cane (1) cashmere mafia (3) castle (2) crusoe (1) cupid (1) damages (1) dark blue (1) dawsons creek (1) dead like me (2) demons (3) dexter (9) dirty sexy money (2) dollhouse (2) dvd (2) ed (1) eleventh hour (1) eli stone (1) entourage (1) érdekesség (4) évadkritika (8) évadzáró (58) fastlane (1) fear itself (1) felicity (2) film (3) finálé (8) firefly (1) flashforward (2) flashpoint (1) friday light lights (2) fringe (1) gary unmarried (1) ghost whisperer (2) gilmore girls (11) glee (1) gondolatok (17) gossip girl (17) grace klinika (7) greek (1) harpers island (2) heroes (17) hír (4) house (1) hung (1) hustle (3) in plain sight (1) itthon (42) journeyman (1) kath and kim (1) kép (4) könyv (6) kylexy (4) las vegas (5) legend of the seeker (1) leverage (3) lie to me (2) life (1) life is wild (1) lipstick jungle (1) lost (5) love monkey (3) mad men (2) megnéztem (304) melrose place 2009 (1) merlin (2) minisorozat (1) moonlight (7) my own worst enemy (2) néznivaló (30) nip tuck (4) nosztalgiázzunk (8) nurse jackie (2) one tree hill (8) painkiller jane (1) party down (1) pilot (98) preair (2) primeval (3) prison break (8) private practice (2) privileged (1) promo (3) pushing daisies (1) reality (1) rescue me (4) rólam (21) royal pains (1) sablon (2) samantha who (1) sanctuary (1) scc (3) season premier (131) serenity (1) sex and the city (1) six degrees (3) six feet under (1) skins (10) sons of anarchy (1) sophie (1) sorozatzáró (1) southland (1) sports night (1) studio60 (2) stylista (1) supernatural (18) swingtown (1) szinkron (4) the beast (1) the beautiful life (1) the black donnellys (1) the cleaner (2) the final break (1) the good wife (1) the listener (1) the l word (1) the mentalist (2) the middleman (1) the philanthropist (2) the secret life of the american teenager (2) the sopranos (2) the tudors (5) the vampire diaries (3) three rivers (1) true blood (6) twilight (1) two and a half men (3) united states of tara (1) upfronts (3) V (1) vendégszereplő (1) veronica mars (2) video (2) weeds (1) white collar (1) wildfire (5) womens murder club (2) worst week (1) www (3) Címkefelhő

FlashForward 1x02-04

2009.10.18. 20:24 sajtosrolo

Érdekes történet bontogatja a szárnyait itt a kezdeteknél. Most még jó találgatni, elméleteket gyártani, csak aztán a folytatás ne váljon butasággá. Nyomokban előfordul most is ilyen "persze, ilyen is csak a filmekben van" mozzanat. Egyenőre még nem zavar, vagyis ez még bőven belefér. Mondjuk az bizakodásra ad okot, hogy fix évadszámot (4) fektettek le már a sorozat születésekor.

Amellett, hogy nyomozgatnak, a szereplőkre egyenként is jut idő, igaz, így mindenkire csak egy kevés.

flashforward-1x04


Érdekes történet bontogatja a szárnyait itt a kezdeteknél. Most még jó találgatni, elméleteket gyártani, csak aztán a folytatás ne váljon butasággá. Nyomokban előfordul most is ilyen "persze, ilyen is csak a filmekben van" mozzanat. Egyenőre még nem zavar, vagyis ez még bőven belefér. Mondjuk az bizakodásra ad okot, hogy fix évadszámot (4) fektettek le már a sorozat születésekor.

Amellett, hogy nyomozgatnak, a szereplőkre egyenként is jut idő, igaz, így mindenkire csak egy kevés.

flashforward-1x04

Szerintem nem is biztos, hogy a jövőt látták, vagy nem mindenki látta azt. A varjak ájulása talán valami próba lehetett.

Amikor német szereplők tűntek fel, tetszett, hogy ügyeltek a színészek kiválasztásakor erre a tényezőre, és így a beszédükön is hallatszott. Mindenképp pozitív, amikor ilyesmire figyelnek. A 4. részben lévő magyar jelenlétről pedig csak annyit, hogy jobban örültem volna, ha a junkie nem lövi le előre. Igen, nekem valamennyire még ez is spoiler. Hiperspoilerérzékeny vagyok, ez van.

John Chot már megszoktam a sorozatbeli szerepében. Néha kicsit unalmas, hogy attól fél, hogy meg fog halni. Ha ennyire be van tojva tőle, hordjon mindig mellényt, vagy lépjen ki az FBI-tól, vagy mit tudom én.

Oiliviának nem könnyű, de tök tetszik, ahogy reagál, szerintem én is hasonlóan cselekednék. Nehogy már elhagyja Markot (egészen megkedveltem Joseph Fiennest) azért a csúnya Lloyd-ért, akiről ráadásul most kiderült, hogy gonosz is.

Végre láthattuk Dominic Monaghant. Mivel korábbra ígérték, szerintem ő robbantott a 2. részben.

Még mindig kíváncsi vagyok, hogy megtörténik-e újra az eszméletvesztés.

8 komment

Címkék: megnéztem flashforward

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosrolo-freeblogrol.blog.hu/api/trackback/id/tr465708799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2009.10.18. 20:37:04

Szerintel Lloyd egyáltalán nem csúnya :) John Cho-t is egyre jobban kedvelem, szerintem én még nem láttam máshol. Talán DM a stadionbeli srác, aki nem ájult el. A magyar lánnyal kapcsolatban nem gondoltam volna, hogy ez spoiler, én is írtam a twitteren, de igazad van, felfedezni jobb.

79921 2009.10.18. 20:49:16

Igazából szerintem sem csúnya, csak úgy írtam, mert azt hiszem, Mark lesz a kedvencem.:) Igen, tényleg, még az is lehet, hogy a stadionos lesz ő. Amikor twitteren írtad, már előtte olvastam a junkien, úgyhogy az nem számít:) Egyébként csak néha zavarnak az ilyen apróbb dolgok.

104632 2009.10.18. 21:23:32

Bejön a sorozat. A "Nem tudok úszni" meg főleg tetszett. nyuszisz: John Cho volt a Star Trek filmben is. A mellényre már én is gondoltam.

ÉnT 2009.10.20. 14:01:50

Na most lehet hogy én nem figyeltem eléggé, de hol van benne magyar vonatkozás? Melyik csaj magyar? Nekem nem tűnt fel benne sajnos. John Cho nekem nem szimpi, igy hidegen hagy ha meghal. Bocsi. Lloyd szerintem is csúnya, vagy legalábbis nem szimpi a feje. "Nem tudok úszni" itt mire gondolsz? Hát nem tudom, lehet hogy nem is ezt a sorozatot láttam?:)))

ÉnT 2009.10.20. 20:36:16

Megnéztem még egyszer az elejét. Már leesett:)))

Koczy 2009.10.26. 17:21:48

Szerintem végre részről részre egyre jobb a sorozat. John Cho nekem eleinte furcsa volt úgymond "komoly" filmben, (már a Star Trek-ben is), mivel előtte csak a "Harold & Kumar" két részében láttam.

ÉnT 2009.10.26. 21:08:24

Szerintem tartja a szintet, nem lett unalmas egyáltalán. Nekem továbbra is tetszik. Én John Cho-t még nem láttam eddig másban. Nekem alapból nem szimpi. Hát itt elég komoly feje van.

sajtosrolo.freeblog.hu 2011.06.04. 17:46:52

FlashForward_1x02 04.. Peachy :)
süti beállítások módosítása