HTML

sajtosrolo blogja

Friss topikok

  • polo ralph lauren Outlet: Hello imaginative points.. at present why didn’t as i consider a lot of these? Off area of interes... (2013.09.02. 10:36) The Philanthropist 1. évad
  • dejudcbvuf: drlshtbkuptspmp, http://www.rzeqenhtob.com plmmxsggfd (2013.04.12. 16:58) Bagoly, mókus, szarka
  • horny: uOjwXY http://www.R3MefQFc6A2q2Ohl8a65pNbpg57gYof4.com (2013.02.17. 03:05) Filmes naplóm 2009
  • amjuhsoyoezdz: cheap pills http://www.rhinology.drtbalu.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=2&id=1545... (2012.11.04. 10:45) Kedvenc női sorozatkaraktereim
  • Cekzoorgogoma: Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ (2011.12.02. 19:31) The L Word 1. évad

Címkék

5nap az élet (1) 8 simple rules (1) 90210 (5) alias (2) aliens in america (1) angel (2) angol (5) beautiful people (1) being erica (2) being human (2) big shots (4) blogról (18) blood ties (1) bones (1) bored to death (1) breaking bad (1) brian (1) brothers and sisters (8) buffy (6) bulvár (1) burn notice (1) californication (3) cancel (6) cancelveszély (1) cancel eztem (11) cane (1) cashmere mafia (3) castle (2) crusoe (1) cupid (1) damages (1) dark blue (1) dawsons creek (1) dead like me (2) demons (3) dexter (9) dirty sexy money (2) dollhouse (2) dvd (2) ed (1) eleventh hour (1) eli stone (1) entourage (1) érdekesség (4) évadkritika (8) évadzáró (58) fastlane (1) fear itself (1) felicity (2) film (3) finálé (8) firefly (1) flashforward (2) flashpoint (1) friday light lights (2) fringe (1) gary unmarried (1) ghost whisperer (2) gilmore girls (11) glee (1) gondolatok (17) gossip girl (17) grace klinika (7) greek (1) harpers island (2) heroes (17) hír (4) house (1) hung (1) hustle (3) in plain sight (1) itthon (42) journeyman (1) kath and kim (1) kép (4) könyv (6) kylexy (4) las vegas (5) legend of the seeker (1) leverage (3) lie to me (2) life (1) life is wild (1) lipstick jungle (1) lost (5) love monkey (3) mad men (2) megnéztem (304) melrose place 2009 (1) merlin (2) minisorozat (1) moonlight (7) my own worst enemy (2) néznivaló (30) nip tuck (4) nosztalgiázzunk (8) nurse jackie (2) one tree hill (8) painkiller jane (1) party down (1) pilot (98) preair (2) primeval (3) prison break (8) private practice (2) privileged (1) promo (3) pushing daisies (1) reality (1) rescue me (4) rólam (21) royal pains (1) sablon (2) samantha who (1) sanctuary (1) scc (3) season premier (131) serenity (1) sex and the city (1) six degrees (3) six feet under (1) skins (10) sons of anarchy (1) sophie (1) sorozatzáró (1) southland (1) sports night (1) studio60 (2) stylista (1) supernatural (18) swingtown (1) szinkron (4) the beast (1) the beautiful life (1) the black donnellys (1) the cleaner (2) the final break (1) the good wife (1) the listener (1) the l word (1) the mentalist (2) the middleman (1) the philanthropist (2) the secret life of the american teenager (2) the sopranos (2) the tudors (5) the vampire diaries (3) three rivers (1) true blood (6) twilight (1) two and a half men (3) united states of tara (1) upfronts (3) V (1) vendégszereplő (1) veronica mars (2) video (2) weeds (1) white collar (1) wildfire (5) womens murder club (2) worst week (1) www (3) Címkefelhő

Lost 2. évad

2008.08.31. 11:15 sajtosrolo

Majdnem 1 éve már, hogy láttam az 1. évadot. Akkor úgy gondoltam, hogy idegesítő, hogy jönnek a kérdések, és választ pedig alig kapunk. Ezt változatlanul így gondolom, viszont elkezdett érdekelni, kicsit jobban, hogy mi történik itt tulajdonképpen.

Annyi különös dolog, képzelődések, a betegségek elmúlása, a föld alatti bunkerek, a "Többiek", hogy valamilyen módon már mindenki találkozhatott mindenkivel, és még tengernyi kérdés... Már minden hülyeségre gondoltam, és kétlem, hogy a valódi válaszokat esetleg megközelíthetik.

Talán kezdem megérteni ennek a sorozatnak a lényegét, ha ilyenről szó lehet egyáltalán. Ez a sok magyarázatot váró történés tartja életben szerintem az egész sztorit.

Akik nélkül nekem a Lost már nem lenne Lost: Jack, Kate, Sawyer, Locke, Sayid. Remélem, nem hagytam ki senkit. Ha közülük bárki meghalna, nagyon-nagyon mérges lennék.

lost_s2_poster

A túloldalon folytatom.

Majdnem 1 éve már, hogy láttam az 1. évadot. Akkor úgy gondoltam, hogy idegesítő, hogy jönnek a kérdések, és választ pedig alig kapunk. Ezt változatlanul így gondolom, viszont elkezdett érdekelni, kicsit jobban, hogy mi történik itt tulajdonképpen.

Annyi különös dolog, képzelődések, a betegségek elmúlása, a föld alatti bunkerek, a "Többiek", hogy valamilyen módon már mindenki találkozhatott mindenkivel, és még tengernyi kérdés... Már minden hülyeségre gondoltam, és kétlem, hogy a valódi válaszokat esetleg megközelíthetik.

Talán kezdem megérteni ennek a sorozatnak a lényegét, ha ilyenről szó lehet egyáltalán. Ez a sok magyarázatot váró történés tartja életben szerintem az egész sztorit.

Akik nélkül nekem a Lost már nem lenne Lost: Jack, Kate, Sawyer, Locke, Sayid. Remélem, nem hagytam ki senkit. Ha közülük bárki meghalna, nagyon-nagyon mérges lennék.

lost_s2_poster

A túloldalon folytatom.

A szereplőkről bővebben:

Jack az egyik kedvencem. Időnként olyan kutyaszeme van, vagy nem is tudom. Lehet, hogy téves információ, de állítólag ő nem lesz mindig jó... hát, nem tudom, hogy ez mennyire igaz.

Kate-ben csak az nem tetszik, hogy olyan jól elvan Jack és Sawyer között. Ana-Luciát először utáltam (pontosabban először örültem, hogy szerepel) majd amikor megölte Shannont, azt kívántam, bárcsak Sayid kinyírná... Végül, mikor meghalt, még sajnáltam is. Akkor úgy voltam vele, hogy Kate legyen Sawerrel, Jack pedig Anával. Aztán amikor "egy hálóban ragadt" Sawyer és Ana, már úgy voltam vele, hogy nem baj, jó lesz ez fordítva is... Szóval Kate rendes, csak ez a háromszög nem tetszik nekem.

Sajnáltam Shannont, Boone mellett (jó volt látni egy kicsit a múltban) ő volt az, aki tényleg jól nézett ki, erre meghal - Szegény Sayid, őt nagyon szeretem.

Sawyer tehetne bármi gonoszat, nekem nem számítana, nagyon bírom.

Aki olykor rémisztő, az Locke. Furcsa ember.

Eko, mint új szereplő, kellemes jelenség számomra, mert "szép".

Michaelt sosem kedveltem, akit pedig kiszabadított nagyon ijesztő. Talán ő maga a Többiek vezetője. Gondolom, próbálta belülről bomlasztani a csapatot, de szerintem nem volt túl ügyes.

Sun és Jin mellékesebb szereplők nekem, és a többiek is, olyan értelemben, hogy írni különösebben nem akarok/tudok róluk semmit.

Találgatások a szigettel kapcsolatban: 

Azt mindig is gondoltam, hogy valakik megfigyelik a szigetet. Amikor megtalálták azt a megfigyelőszobás bunkert, kicsit rémisztő volt. Szerintem ezeket (9 bunker van, ha jól emlékszem) már rég nem használják, őket sem figyelte már bent senki, legalábbis nem abból a szobából. Voltak kísérletek, még a megfigyelőket is tesztelték, egy kicsit meglepett azért, hogy hova kerültek a csőpostán elküldött megfigyelőnaplók.

A gombnyomást nem csinálnám. Talán fontos, nem tudom, de nem hiszem. Attól zuhant le a repcsi, és a mágnes 2 pólusa miatt szakadt volna ketté...?

Arra is gondoltam, hogy mivel a Többieknek az értékes emberek kellenek, (Walt is valamiféle képességgel rendelkezhet?) talán ez egy Lostos Eureka. Azon sem csodálkoznék, ha egy komplett városuk lenne, (mert az biztos, hogy a vademberség csak látszat - azt is tudtam, hogy a fegyveresek semmit sem őriznek) civilizáltan, vagy a föld alatt, vagy akár a felszínen, óriási lehet az a sziget.

Vagy, a ferdeszeműek a filmekben kezdték el ezt a kísérletet, végeztek a bunkerekkel, és most már megmutálják az embereket, kísérleteznek rajtuk. A Többiek maguk is csak egy kísérlet részei. Vagy ha nem, akkor a nem értékes emberek, csak a saját valóságshowjuk kellékei... még a leveleken is mini rejtett kamerák vannak... Na, jó, ez már kezd elvadulni! :D

Vagy esetleg van ott valamiféle természetfeletti erő, magától, és azt is tanulmányozzák ott.

Most minden idióta találgatásomat leírtam...

Ez az évad jobb volt, mint az első. Sok a kérdés, és érdekelnek a válaszok.

4 komment

Címkék: lost megnéztem

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosrolo-freeblogrol.blog.hu/api/trackback/id/tr805708618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desmond Wallace 2008.08.31. 13:02:43

Fú, ezt az évadot már régen láttam, az újranézés meg csak terv maradt a nyáron.:( Sokak szerint a négy közül ez a leggyengébb évad. Szerintem ezzel sem volt baj. Jó volt ezt a bejegyzést úgy olvasni, hogy én már láttam az eddigi összes részt.:) Jack nekem nem éppen a kedvencem, a főszereplők közül őt bírom legkevésbé. Michaelt meg eléggé útálom. Szemét gyilkos. Henry Gale... - na őt majd meglátod.

79921 2008.08.31. 21:10:11

Akkor lehet, hogy a 3. évad végére imádni fogom a sorozatot, ha szerintem is ez egy gyenge évad volt utólag majd.:) Igen, gondolom, hogy mulatságos lehet a sok találgatás... :)

nyuszisz 2008.09.01. 10:32:29

Nekem is jó volt újra olvasni, visszatértek a régi szép emlékek, az egyik kedvenc sorozatom. Michael valahogy nekem sem szimpi, és később sem kedveltem meg, pedig őt sokan favorizálják, nem tudom, miért. Sawyer: a szerep szerint ok, de van egy olyan érzésem vele kapcsolatban, hogy "élőben" nem lenne szimpi, túl beképzelt meg ilyesmi, ez csak a képernyőn van rendben :) aztán ki tudja. Boon (azaz Ian Sommerhalder) nekem is kedvencem volt, nemrég néztem A vonzás szabályaiban, szerintem tehetséges is, nemcsak szép. Kate: őt szeretem, olyan típus mint én (nem a szerep szerint, hanem külsőleg), mindig nézem a haját, hogy ugyanolyan, mint az enyém, és ő vajon ezt hogy viseli :)

79921 2008.09.05. 21:02:40

Amióta olvastam, hogy "Michaelt sokan favorizálják", én is képtelen vagyok megérteni, okot (inkább magyarázatot) találni rá, hogy mégis mitől...? Kate hajáról: én biztos nehezen viselném, szerintem mindig kivasalnám. Másokon jól nézhet ki, csak az enyém legyen egyenes. :) Viszont a szeplőit néha tök irigylem, szerintem aranyos tőle, akinek van :D (általában, meg ha nem túl sok). Ez nekem fura kicsit, mert én nem szoktam foglalkozni azzal, hogy egy színész milyen lehet igaziból. (De attól még nem nyomom egybe a szerepével vagy szerepeivel.:) )
süti beállítások módosítása