HTML

sajtosrolo blogja

Friss topikok

  • polo ralph lauren Outlet: Hello imaginative points.. at present why didn’t as i consider a lot of these? Off area of interes... (2013.09.02. 10:36) The Philanthropist 1. évad
  • dejudcbvuf: drlshtbkuptspmp, http://www.rzeqenhtob.com plmmxsggfd (2013.04.12. 16:58) Bagoly, mókus, szarka
  • horny: uOjwXY http://www.R3MefQFc6A2q2Ohl8a65pNbpg57gYof4.com (2013.02.17. 03:05) Filmes naplóm 2009
  • amjuhsoyoezdz: cheap pills http://www.rhinology.drtbalu.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=2&id=1545... (2012.11.04. 10:45) Kedvenc női sorozatkaraktereim
  • Cekzoorgogoma: Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ (2011.12.02. 19:31) The L Word 1. évad

Címkék

5nap az élet (1) 8 simple rules (1) 90210 (5) alias (2) aliens in america (1) angel (2) angol (5) beautiful people (1) being erica (2) being human (2) big shots (4) blogról (18) blood ties (1) bones (1) bored to death (1) breaking bad (1) brian (1) brothers and sisters (8) buffy (6) bulvár (1) burn notice (1) californication (3) cancel (6) cancelveszély (1) cancel eztem (11) cane (1) cashmere mafia (3) castle (2) crusoe (1) cupid (1) damages (1) dark blue (1) dawsons creek (1) dead like me (2) demons (3) dexter (9) dirty sexy money (2) dollhouse (2) dvd (2) ed (1) eleventh hour (1) eli stone (1) entourage (1) érdekesség (4) évadkritika (8) évadzáró (58) fastlane (1) fear itself (1) felicity (2) film (3) finálé (8) firefly (1) flashforward (2) flashpoint (1) friday light lights (2) fringe (1) gary unmarried (1) ghost whisperer (2) gilmore girls (11) glee (1) gondolatok (17) gossip girl (17) grace klinika (7) greek (1) harpers island (2) heroes (17) hír (4) house (1) hung (1) hustle (3) in plain sight (1) itthon (42) journeyman (1) kath and kim (1) kép (4) könyv (6) kylexy (4) las vegas (5) legend of the seeker (1) leverage (3) lie to me (2) life (1) life is wild (1) lipstick jungle (1) lost (5) love monkey (3) mad men (2) megnéztem (304) melrose place 2009 (1) merlin (2) minisorozat (1) moonlight (7) my own worst enemy (2) néznivaló (30) nip tuck (4) nosztalgiázzunk (8) nurse jackie (2) one tree hill (8) painkiller jane (1) party down (1) pilot (98) preair (2) primeval (3) prison break (8) private practice (2) privileged (1) promo (3) pushing daisies (1) reality (1) rescue me (4) rólam (21) royal pains (1) sablon (2) samantha who (1) sanctuary (1) scc (3) season premier (131) serenity (1) sex and the city (1) six degrees (3) six feet under (1) skins (10) sons of anarchy (1) sophie (1) sorozatzáró (1) southland (1) sports night (1) studio60 (2) stylista (1) supernatural (18) swingtown (1) szinkron (4) the beast (1) the beautiful life (1) the black donnellys (1) the cleaner (2) the final break (1) the good wife (1) the listener (1) the l word (1) the mentalist (2) the middleman (1) the philanthropist (2) the secret life of the american teenager (2) the sopranos (2) the tudors (5) the vampire diaries (3) three rivers (1) true blood (6) twilight (1) two and a half men (3) united states of tara (1) upfronts (3) V (1) vendégszereplő (1) veronica mars (2) video (2) weeds (1) white collar (1) wildfire (5) womens murder club (2) worst week (1) www (3) Címkefelhő

True Blood 1. évad

2009.01.04. 10:42 sajtosrolo

Nem lett egy skatulyázható egyszerű kis történet ez. Sokkal több mindenről szól, mint a vámpírok, akik ennivalót vehetnek maguknak a boltban, meg egy gyilkosság felgöngyölítéséről, sőt nekem a vámpír-ember szerelem is egy aprócska dologgá zsugorodott az utolsó részre. Több fontosabb történetszál futott végig az évad során, szerintem a legjobban oldották meg ezt, minden előtérben volt végig, de nem túlzottan. Az évad vége felé kaptunk még a természetfeletti dolgokból.

Elég elvont sorozat, helyenként számomra nehezen megemészthető dolgokkal, bár így visszatekintve sokkal kevésbé tűnnek annak. Mostanra megbékéltem a szereplők nagy részével is.

true_blood_poster

Elsőre talán úgy tűnhet, hogy nem szól semmiről, pedig nem így van. Igaz, lassan rajzolódott ki a történet bizonyos része, legalábbis, amit magában tartogatott, az a következő évadban fog ténylegesen kibontakozni szerintem. Hülyeség, de előttem van egy kép, amikor a készítők magyarázzák a csatornának, hogy miért is lenne okos döntés berendelni a 2. évadot.:)

Egészen egyedi hangulata van a déliesség miatt, és a házak, berendezések, a zenék, valamint maguk a karakterek is, a beszéd (bár utóbbit én kevésbé érzékelem) mind segítenek ebben.

A színészek többsége úgy nagyjából ismerősek lehetnek máshonnan, de vannak köztük olyanok is, akik eddig nem nagyon játszottak másban. (Most nem írom össze, hogy ki és hol szerepelt már, mert sokat még nem nagyon láttam.)

Óvatosan jegyzem meg, hogy olykor Supernaturalos beütése van, legalábbis nekem voltak bevillanásaim, de ettől nem hasonló a 2 sorozat, mégis, akinek a SN tetszik, előfordulhat, hogy ez is. De ezt a mondatot tényleg csak nagyon suttogva írtam...

A végére sikerült hozzászoknom a főcímhez, bár csak egyszer néztem teljesen végig.

Folytatom tovább spoilerekben gazdagon.

true_blood_bill_sam

Nem lett egy skatulyázható egyszerű kis történet ez. Sokkal több mindenről szól, mint a vámpírok, akik ennivalót vehetnek maguknak a boltban, meg egy gyilkosság felgöngyölítéséről, sőt nekem a vámpír-ember szerelem is egy aprócska dologgá zsugorodott az utolsó részre. Több fontosabb történetszál futott végig az évad során, szerintem a legjobban oldották meg ezt, minden előtérben volt végig, de nem túlzottan. Az évad vége felé kaptunk még a természetfeletti dolgokból.

Elég elvont sorozat, helyenként számomra nehezen megemészthető dolgokkal, bár így visszatekintve sokkal kevésbé tűnnek annak. Mostanra megbékéltem a szereplők nagy részével is.

true_blood_poster

Elsőre talán úgy tűnhet, hogy nem szól semmiről, pedig nem így van. Igaz, lassan rajzolódott ki a történet bizonyos része, legalábbis, amit magában tartogatott, az a következő évadban fog ténylegesen kibontakozni szerintem. Hülyeség, de előttem van egy kép, amikor a készítők magyarázzák a csatornának, hogy miért is lenne okos döntés berendelni a 2. évadot.:)

Egészen egyedi hangulata van a déliesség miatt, és a házak, berendezések, a zenék, valamint maguk a karakterek is, a beszéd (bár utóbbit én kevésbé érzékelem) mind segítenek ebben.

A színészek többsége úgy nagyjából ismerősek lehetnek máshonnan, de vannak köztük olyanok is, akik eddig nem nagyon játszottak másban. (Most nem írom össze, hogy ki és hol szerepelt már, mert sokat még nem nagyon láttam.)

Óvatosan jegyzem meg, hogy olykor Supernaturalos beütése van, legalábbis nekem voltak bevillanásaim, de ettől nem hasonló a 2 sorozat, mégis, akinek a SN tetszik, előfordulhat, hogy ez is. De ezt a mondatot tényleg csak nagyon suttogva írtam...

A végére sikerült hozzászoknom a főcímhez, bár csak egyszer néztem teljesen végig.

Folytatom tovább spoilerekben gazdagon 

true_blood_bill_sam

A gyilkos: A szemünk előtt volt folyamatosan, a vége felé már lehetett sejteni, hogy ki az. Nem tűnik egy óriási dolognak így utólag, csak szolgáltatott egy félig-főszálat.

Démonok: Kifejezetten zavart ez a rész, Tara és az anyja is rendkívül idegesítőek voltak. Később eljött a pillanat, mikor már komolyan elhittem én is, hogy itt tényleg vannak démonok, aztán Tara bement a gyógyszertárba... Ennek örültem, furcsa is lett volna, hogy most akkor a sorozat hatására kaszálni fognak a kuruzslók, vagy mi a fene.

Sookie és Bill: Ez a rész érdekel mostanra a legkevésbé. Valahogy úgy tekintek kettőjükre, hogy csak az alapot szolgáltatták velük az elején. Most, hogy Bill "apa" lett, valószínűleg nem lesz felhőtlen a kapcsolatuk ezután sem.

Alakváltók, Sam: Nem szívleltem a karaktert, (most már igen) és igazából vérfarkasnak gondoltam, így akár ő is lehetett volna a gyilkos. Az alakváltás viszont, nahát... ez nagyon érdekel, és vajon miért kereste a rezgő nő a malaccal? Meg egyáltalán ki ez a nő, és mi a célja Tarával?

Vicces volt, hogy Samnek Sookie a Dean nevet adta, mikor kutya volt.:) (Supnat)

Vérfarkasok: Ők is ott élnek köztük...? Azt hittem, hogy a gyilkos is az lesz. Nem tudom, ők érdekelnek-e jobban vagy az alakváltók. Nem lepődnék meg, nem is bánnám, ha előbukkannának más természetfölötti lények is később.

Az eddig kihagyott szereplőkről:

Lafayette: Remélem, nem halt meg, őt úgy bírtam, vicces volt.

Jason: Most meg belép azokhoz a barmokhoz, nagyszerű. Pedig már majdnem őt is tudtam volna kedvelni.

true_blood_pam

Eric és Pam: Szerettem a jeleneteiket, a nőben nagyon tetszett, hogy kicsit gonoszabb vámpírként viselkedik, arról nem vagyok meggyőződve, hogy az is. 

Terry: ő nem volt fontos karakter nekem, csak nem kicsit lepődtem meg, hogy ő volt Zack a Gilmore-ban, mert nekem nem is tűnt ismerősnek...

Eddie: őt pedig csak azért említem, mert úgy sajnáltam, mikor megölte az a pszichopata Amy.

Ami nagyon tetszik, hogy ami a következő évadban lesz valószínűleg egy főbb szál, az is végig jelen volt a háttérben.

Nyáron folytatódik!

8 komment

Címkék: néznivaló évadzáró true blood megnéztem

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtosrolo-freeblogrol.blog.hu/api/trackback/id/tr735708688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2009.01.04. 11:22:04

Nagyon magával ragadott ez a sorozat. Terry ismerős volt, és amikor beugrott honnan, tök hülyének éreztem magam. Eddie-t én is sajnáltam. Jason, szerintem, végig hülyeségeket fog csinálni, amíg tart a sorozat, de nem bánom, én kedvelem, szerintem vicces. Azt bírtam, amikor a tükör előtt mondja: "ma még jóképűbb vagy, mint tegnap" (nem szó szerint, csak így emlékszem), meg a V-s kalandjai :)

79921 2009.01.04. 11:37:13

És én...? Tök átnéztem rajta :D Aha, Jason kicsit el van szállva, magától is, nem csak a V-től:) sajna ez a beképzeltség az egyik, amiért nem szeretem, pedig akár még tetszhetett is volna, ha olyan szerepet alakít.

nyuszisz 2009.01.04. 11:55:43

Ja, de olyan viccesen beképzelt, nem tudom komolyan venni. Ezért aranyos. Sam is nagyon bejön, ők ketten nekem olyan egyformák voltak eleinte.

79921 2009.01.04. 12:11:05

Aha, néha tényleg aranyos. Sam-hez illet az a kutyus, az jutott eszembe, amit a kutyákról és a gazdijukról mondani szoktak, észrevehető a hasonlóság.:) Egyébként tetszik valamennyire.

79921 2009.01.04. 12:12:08

Ja, gondolom direkt választottak olyan kutyát.

Koimbra 2009.01.17. 16:04:03

Úgy a harmadik vagy negyedik rész tájékán hagytam abba, untam

ÉnT 2009.01.18. 15:54:56

Én még csak pár részt láttam, de a neveket nehezen jegyzem meg. Melyik is az a Terry, és honnan kéne ismerni?

79921 2009.01.18. 19:22:58

A spoileres részben van a bejegyzésben; ő volt Zack a Gilmore Girls-ben. Nem minden részben szerepel, amúgy Todd Lowe a neve, imdb: http://www.imdb.com/name/nm0523067/
süti beállítások módosítása